tirsdag den 30. juni 2015

Sommerhus og strandliv.


Åh hvor jeg ser frem til sommerferie. Ren afslapning, strandliv, tid til ro og fordybelse, sammen med ungerne og min mand, venner og resten af familien. På fredag er der ferie for mig, endda med masser af solskin lader det til...

Billederne her er fra forrige weekend, hvor vi indledte sommerens strandliv ved sommerhuset for alvor. Min farfars gamle robåd blev søsat, og eftermiddagskaffen blev spist ved bordet i vandkanten, mens ungerne fangede krabber, og soppede i det kolde vand.

2 kommentarer:

Ylvalishule sagde ...

Skønne skønne billeder - og ja, lad det bliver sommer, så vi kan komme ud og nyde det danske sommerland.
Rigtig dejlig sommer til dig og dine.

Kh. Kristina

bare WUNDERBAR sagde ...

Hej Kristina :)
Jeg elsker Danmark om sommeren, især når der er solskin og mulighed for varme. Der er nemlig lige tilpasse sommer temperaturer i DK. Jeg dur ikke til +30 g sydpå, så hellere 25 her :)
Rigtig dejlig sommer til dig og dine også, og tak for din kommentar :)

KH Rakel